Alla inlägg den 30 augusti 2020

Av Ulf - 30 augusti 2020 16:07

State of the blog: Förändingar på gång

 

Efter lite drygt tio år på Bloggplatsen är Skitfinkultur i flyttagen. Ni kanske har märkt att antalet recensioner det här året landat på runt åtta - tio i månaden eller så. Vän av ordning kanske tänker att jag borde haft mycket mer tid nu under pandemin att haspla ur mig content och tja, det har jag nog haft. Det återuppväckte dock ett nygammalt projekt där bloggen flyttas till egen domän. Kruxet är att det inte verkar som det går att exportera allt gammalt material rakt in i den nya plattformen så processen är minst sagt långsam. Om jag skulle gissa blir flytten komplett någon gång under första kvartalet 2021. Det gör att antalet recension kommer förbli något färre än vanligt för resten av året - jag behöver helt enkelt tiden till att flytta!

 

Skitfinkultur har även gett sig in i poddträsket. Det är inte en egen podd, utan ett projekt som jag blev inbjuden till. Podden heter "Film till fikat" och jag medverkade i mitt första avsnitt idag. Med tanke på att det tar ett tag att klippa kommer detta avsnitt upp på Spotify först om några veckor. Det finns dock ingen anledning till att vänta! Det ligger redan en hel drös avsnitt som väntar på lyssnare!

 

Annars rullar vi på som vanligt! Må gott!

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggportaler

Kultur & Historia bloggar Kultur Blogg listad på Bloggtoppen.se BloggRegistret.se Nöje och Underhållning Bloggparaden länkkatalog Favoritlistan.se 1000länkar.com - gratis länkkatalog Sverigeregistret

Skapa flashcards