Alla inlägg den 9 februari 2022

Av Ulf - 9 februari 2022 16:23

 

The End Of An Era - Sista posten på Bloggplatsen

 

Allt har ett slut brukar det heta och så även min tid här på Bloggplatsen. I och med nyårets stora skräckupplevelse nära hela sajten låg nere under närmre en veckas tid för mig tog jag beslutet att en gång för alla börja det långa, långa arbetet med att flytta över hela arkivet till min nya sida. Det är ett projekt som kommer ta en väldigt lång tid och Skitfinkultur kommer ligga kvar på Bloggplatsen i sin nuvarande form. Allting nytt postas dock på skitfinkultur.wordpress.com.

 

Anledningarna är många. Jag har under de senaste 13 åren blivit åtminstone en liten fisk i den stora kulturpölen och jag har tappat räkningen på alla visitkort jag gett ut som leder till den här sidan. Jag står till och med listad med den här adressen på baksidan till några böcker och på ett antal filmaffischer. Vidare vill jag inte förlora vad som kan fungera som ett backup-arkiv online.

 

Men, för fortsatta galenskaper med Sveriges kanske inte största, men mest envise filmbloggare återfinns de nya posterna nu alltså på:

 

skitfinkultur.wordpress.com

 

Signing off!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggportaler

Kultur & Historia bloggar Kultur Blogg listad på Bloggtoppen.se BloggRegistret.se Nöje och Underhållning Bloggparaden länkkatalog Favoritlistan.se 1000länkar.com - gratis länkkatalog Sverigeregistret

Ovido - Quiz & Flashcards